Συχνές Ερωτήσεις / FAQ

 

  1. Γιατί να εγγραφώ στο healthyhabit.gr;

Κάνοντας εγγραφή στο healthyhabit.gr δημιουργείτε εύκολα  το δικό σας λογαριασμό στον οποίο έχετε αποκλειστικά και μόνον εσείς πρόσβαση ώστε να μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις αγορές σας. Στον λογαριασμό σας μπορείτε επίσης να βλέπετε τους  πόντους Bonus! Που συγκεντρώνετε αυτόματα με κάθε αγορά σας! Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους πόντους δείτε εδώ

 

Η διαδικασία εγγραφής είναι γρήγορη και την κάνετε μόνο μία φορά.

Πατώντας στο πάνω δεξί μέρος της αρχικής σελίδας το σύνδεσμο Εγγραφή, εισάγετε ένα έγκυρο e-mail , έναν κωδικό και είστε έτοιμοι!

 

Επίσης σας δίνεται η δυνατότητα να κάνετε εγγραφή μέσω σύνδεσης Facebook.

 

Δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.

 

  1. Γιατί να εγγραφώ στο Newsletter του healthyhabit.gr;

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα healthyhabit.gr έχουμε διαρκώς νέες προσφορές και καινούργιες παραλαβές προϊόντων. Με την εγγραφήσας στο newsletter του healthyhabit.grθα ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα,τιςπροσφορές, τις εκπτώσεις αλλά και τους διαγωνισμούς  μας!

 

Επιπλέον με την εγγραφή σας,θα ενημερώνεστε από τους έμπειρους επιστημονικούς συνεργάτες του healthyhabit.grγια θέματα που αφορούν την υγεία, την πρόληψη, την ομορφιά, την αισθητική καθώς και διάφορες συμβουλές υγείας.

 

Μπορείτε να απεγγραφείτε οποιαδήποτε στιγμή από το newsletter μας στο τέλος της αρχικής σελίδας.

 

Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής.

 

  1. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω την πληρωμή για κάποια παραγγελία μου;

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

 

  1. Είναι όλα τα προϊόντα άμεσα διαθέσιμα;

Τo ηλεκτρονικό μας κατάστημα healthyhabit.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια τα προϊόντα μας  να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα χρησιμοποιώντας σύγχρονα προγράμματα παρακολούθησης αποθεμάτων αποθήκης.

Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών του healthyhabit.gr θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για  τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.      

 

  1. Πόσος χρόνος απαιτείται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Το healthyhabit.gr εγγυάται την παράδοση από 1-3 εργάσιμες μέρες για όλη την  Ελλάδα και για όλες τις παραγγελίες που παραλαμβάνονται μέχρι τις 15:30 η παράδοση γίνεται σε μία ημέρα εφόσον τα προϊόντα είναι όλα διαθέσιμα στο φαρμακείο.

Για περισσότερες λεπτομέρειες και έξοδα αποστολής επισκεφτείτε τη σελίδα μας Τρόποι Αποστολής.

 

  1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά

  1. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από τοhealthyhabit.gr. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα healthyhabit.gr δέχεται την επιστροφή προϊόντων εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας Πολιτική Επιστροφών.

 

  1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 211 1018610  τις εργάσιμες ώρες και μέρες, μέσω fax στο 2107511262 ή μέσω e-mail στο info@healthyhabit.gr 

 

10.  Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

 

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα healthyhabit.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας Όροι Χρήσης

 

11.  Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος , ισχύουν και στο φυσικό σας κατάστημα ;

 

Ακολουθούμε σχεδόν την ίδια πολιτική τιμών και στο φυσικό μας κατάστημα , εκτός από κάποιες προνομιακές τιμές που βρίσκετε μόνο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

 

Τι διαφορά έχουν τα έξοδα μεταφοράς/αποστολής από τα έξοδα αντικαταβολής?

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο  με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν  με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπαιρέωση  της συναλλαγής) Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό του φαρμακείου) 

 

Up arrow
TOP
Newsletter popup new